Een website die écht werkt voor je bedrijf


Krachtig webdesign
Ben jij een dienstverlenende ondernemer?
En worstel je met je website?
- Je hebt al een website, maar bent er niet tevreden over?
- Je hebt nog geen website en dat ervaar je als een probleem?
- Jouw bedrijf is gegroeid en de website past niet meer goed bij je bedrijf?
- Je vindt het moeilijk om de (online) uitstraling van je bedrijf te bepalen?
- Schrijven vind je een hele kluif?
- Geen idee hoe je ervoor zorgt dat je gevonden wordt in Google?
Zit jij met een van bovenstaande vragen? En kom je er niet uit? Dat snap ik.
Laat mij je helpen.


Krachtig webdesign
Ben jij een dienstverlenende ondernemer?
En worstel je met je website?
- Je hebt al een website, maar bent er niet tevreden over?
- Je hebt nog geen website en dat ervaar je als een probleem?
- Jouw bedrijf is gegroeid en de website past niet meer goed bij je bedrijf?
- Je vindt het moeilijk om de (online) uitstraling van je bedrijf te bepalen?
- Schrijven vind je een hele kluif?
- Geen idee hoe je ervoor zorgt dat je gevonden wordt in Google?
Zit jij met een van bovenstaande vragen? En kom je er niet uit? Dat snap ik.
Laat mij je helpen.
“Een website maken en vullen is geen kleine klus.”
Ook ik kan ontzettend aanmodderen met zaken waar ik (te) weinig verstand van heb. Zoals bijvoorbeeld met mijn boekhouding, het opstellen van een contract of het bepalen van een feestoutfit. Wat altijd helpt, is het inschakelen van een professional.
Websites voor dienstverlenende ondernemers
Ben jij een psycholoog, therapeut, diëtist of logopedist? Ben je boekhouder, belastingadviseur, advocaat, notaris of andere kennisondernemer?
Dan ben ik er voor jou! Ik maak websites voor dienstverlenende ondernemers die graag focussen op hun core business.
Hoe krijg je die focus? Aan de ene kant door je aanbod en website 100% met elkaar te laten matchen. Aan de andere kant door je niet druk te hoeven maken over die website. Dat doe ik voor je!
Bekijk hieronder wat voorbeelden van websites die ik gemaakt heb voor ondernemers. En wil je meer weten over mijn aanpak? Kijk dan even verder hieronder!

Voorbeelden van websites


Wil je graag wat voorbeelden zien van eerder werk?
Kijk dan even in mijn portfolio:
Nieuwe website bouwen: hoe werkt dat?
Daarvoor hanteer ik een stappenplan:
1. Kennismaking
- Kennismaken, inventariseren & advies
Tijdens ons kennismakings- en adviesgesprek vertel je me over je bedrijf. Ook gaan we dan het doel van de nieuwe website vaststellen. Ik geef advies over vorm en inhoud.
2. Schets
- Structuur en pagina’s
Na onze kennismaking maak ik een schets van de nieuwe website. Je ziet dan welke pagina’s er op komen en hoe die verbonden zijn in de navigatiestructuur.
3. Online brand
- Look & feel bepalen
Heb je al een logo, huisstijl of online brand? Zo niet, dan gaan we daar nu de basis voor leggen. zodat we weten welke uitstraling de website moet krijgen.
4. Basisstructuur
- Vastleggen fundering
Nu bepalen we samen hoe je website er uit moet komen te zien. Zowel qua uitstraling, pagina’s als opties.
5. Bouwen website
- Samenstellen
Het échte werk begint. Ik bouw de pagina’s en schrijf de teksten. Omdat de website perfect bij jou moet passen, vraag ik jou geregeld om feedback. Zo kunnen we steeds bijsturen en verfijnen. Zodat de website voelt als een jasje op maat!
6. Afwerking
- Kennismaken & inventariseren
Voilà, klaar! Ik wil dat jij 100% tevreden bent met je website. We doen een expert-call om de laatste punten te bespreken. Daarna zet ik alle puntjes op de i.
7. Oplevering
- Livegang van jouw nieuwe website
Nu ben jij heel blij, want de nieuwe website kan van je ‘to do’-lijst af. Ik zorg voor een expert-doc zodat je zelf de website up-to-date kan houden.
8. Standby
- Beschikbaar voor support
Tot een maand na de oplevering van de website ben ik bereikbaar voor directe support. En ook daarna ben ik slechts op 1 telefoontje afstand voor hulp.
Veelgestelde vragen
Wat kost een nieuwe website?
Dat is uiteraard een belangrijke vraag. Ik hoop dat je bij mij uitkomt, omdat je bij mij de klik voelt. En denkt dat ik een bij jou passende website kan maken. Maar ook omdat ik niet de prijzen van een reclamebureau hanteer.
Je krijgt bij mij maatwerk en flexibiliteit. Het tarief voor jouw nieuwe website hangt af van jouw wensen. Dan bedoel ik het aantal pagina’s, de functionaliteiten, het beeldmateriaal. Een heel simpele website maken is mogelijk vanaf 600,- excl. btw.
Kun je ook mijn logo of huisstijl ontwerpen?
Ik ben heel handig met het maken en bewerken van beeldmateriaal. Mijn eigen logo en huisstijl heb ik zelf gemaakt. Ook heb ik veel gevoel voor het goed combineren van tekst en beeld. Heb je al een eigen logo, dan stem ik je website daarop af. Qua kleurgebruik, qua keuze voor beeldmateriaal
Heeft jouw bedrijf nog geen logo of eigen huisstijl? Dan kan ik aanraden die door een grafisch ontwerper te laten maken. Dat is een investering, maar die betaalt zichzelf terug in een uniforme uitstraling en duidelijke beeldtaal. Daar heb je doorlopend profijt van!
Ik wil een zakelijke website laten maken. Kan ik bij jou terecht?
Je wil een professionele website laten maken? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.
Ik help zelfstandigen en dienstverleners in het MKB aan een goede zakelijke website. Het is belangrijk dat de website goed bij je bedrijf past. Daarom besteed ik veel aandacht aan het leren kennen van je bedrijf en de diensten die je biedt. Dan weet ik van het ‘wie’, ‘hoe’ en ‘waarom’. En kan ik de taal van je bedrijf spreken. Daarnaast is het belangrijk om duidelijk inzicht te hebben in de doelen van je bedrijf en website. Alleen met dat inzicht kan ik je website naadloos op je bedrijf aansluiten.
Hoe zorg je dat mijn website goed bij mij en mijn bedrijf past?
Ik vind het belangrijk dat je website het online verlengstuk is van je bedrijf. Daarom besteed ik veel zorg aan het leren kennen van je bedrijf, je beweegredenen en je aanbod in de markt.
In overleg met jou zorg ik ervoor dat de website jouw bedrijf vertegenwoordigt en jouw verhaal weerspiegelt. Want ik snap als geen ander dat je geen algemene website wil, maar eentje die jouw unieke eigenschappen laat zien.
Ik wil een heel eenvoudige website. Kun jij die maken?
Jazeker! Dan kun je denken aan een website waarbij alles op één webpagina staat. Dat heet een ‘one page website’ of one pager’.
Ook een one pager kan effectief zijn voor je bedrijf, maar dan moet je het wel goed aanpakken. Zorg voor een fraaie opmaak, goede webcontent en voldoende binnenkomende links. Ik kan je daarmee helpen.
Omdat het webdesign hiervan overzichtelijk en simpel is, kan ik deze website voordelig voor je maken.
Waarom moet ik bij jou zijn voor het maken van mijn website?
Spreekt mijn stijl je aan? Neem dan even contact op voor een vrijblijvende kennismaking. Dan kunnen we kijken of het klikt. En of we wat voor elkaar kunnen betekenen.
Jij profiteert van mijn ervaring als communicatieadviseur, copywriter én online marketeer. En omdat ik werk als ZZP’er heb ik geen hoge overheadkosten zoals de meeste webdesign bureaus. Dat betekent dat ik een goede en betaalbare website voor je kan maken.
Welk systeem gebruik je voor het design van mijn site?
Om een goede website te kunnen maken gebruik ik WordPress. Dit is de meest gebruikte software voor websites ter wereld. WordPress beschikt over een cms systeem (contentmanagementsysteem) waarmee je zelf makkelijk de inhoud van de website kunt aanpassen en updaten.
Kan ik mijn nieuwe website makkelijk zelf onderhouden?
Ik vind het belangrijk dat jij het website-onderhoud eenvoudig kunt uitvoeren. Daarom maak ik een opzet die op simpele wijze te onderhouden en aan te passen is.
Jouw website maak ik in WordPress webdesign. WordPress is allround software voor mooie, functionele websites. Het is ’s werelds meest populaire contentmanagementsysteem (vaak afgekort als ‘cms’) om websites te maken en onderhouden.
Die populariteit zegt iets over het gebruiksgemak. Als je je WordPress website door mij laat bouwen, betekent dat dat je jouw website makkelijk zelf kunt onderhouden. Ook zijn de updates van dit systeem prima in orde, zodat het goed blijft draaien.
Hoe zorg ik dat mijn website hoger in Google komt?
Hoe kom ik hoog in Google? Dat is een veelgestelde vraag.
Dat kan in de eerste plaats door te adverteren. Dat kan echter bijzonder prijzig zijn en geeft maar tijdelijk resultaat. Zodra je niet meer betaalt, wordt je advertentie niet getoond.
Een andere manier om hoger in Google te komen is optimalisatie van je website. Optimalisatie voor Google wordt ook wel zoekmachineoptimalisatie of search engine optimization (SEO) genoemd.
Deze optimalisatie (SEO) gebeurt onder meer door het strategisch plaatsen van zoekwoorden, metadata en links.
Besteed je het maken van de teksten voor je website aan me uit? Dan zorg ik voor de SEO.
Hiermee wordt je website zo hoog mogelijk getoond in de zoekresultaten als iemand een van jouw zoekwoorden gebruikt.
Bouw je alleen de website? Of maak je ook de content voor de website?
Dat kan ik allebei voor je verzorgen. Het is goed om te weten dat ik erg bedreven ben in het maken van content voor websites.
Daarbij vind ik het belangrijk dat ik jouw bedrijf en diensten op een rake manier beschrijf. Uiteraard hou ik daarbij de doelstelling voor jouw website in de gaten.
En bovendien zorg ik voor optimale vindbaarheid in zoekmachines (SEO) zodat de website hoger in Google weergegeven wordt.
Ik wil graag een betaalbare website laten maken. Kun je eerst een website-offerte maken?
Voor elke klant maak ik een maatwerk-website. Dat begint ermee dat we samen inventariseren welke onderdelen op jouw website moeten komen. Met die inventarisatie maak ik een offerte voor het bouwen van jouw website. Zo heb je vooraf een goed inzicht in de kosten.
Ik heb al een website. Kun je die verbeteren?
Jazeker! Dat is mogelijk. Als je al een website hebt, gebruiken we de inhoud daarvan als basis voor onze eerste brainstorm. We kijken dan welke elementen we willen behouden en welke aanvullingen er moeten komen.
Neem even contact met me op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Kun jij mijn website voor me beheren?
Nadat oplevering van jouw nieuwe website kun je het beheer en onderhoud zelf verzorgen. Om je website up-to-date te houden zul je hier regelmatig aandacht aan moeten besteden.
Omdat ik me kan voorstellen dat je daar geen tijd voor hebt, kan ik de website voor je beheren. We bekijken dan samen welke elementen een opfrisbeurt nodig hebben. En hoe vaak dit moet gebeuren.
Voor het actualiseren van je website en de ranking in Google is het goed om met regelmaat kennisartikelen op je website te plaatsen. Bijvoorbeeld in de vorm van een blog. Je laat daarmee zien dat je expert bent op jouw vakgebied. Google kent onder meer autoriteit toe aan bepaalde zoekwoorden. Door relevante zoekwoorden in je artikelen te gebruiken, word je beter gevonden in Google.
Wil jij beter gevonden worden in Google met kennisartikelen of blogs? Ik schrijf deze graag op basis van jouw input!
